Tjejkväll.

2010-03-04 | 21:27:27
Igår vad jag somsagt på tjejkväll på K-routa där Sofias fästman jobbar. Det var en väldigt trevlig kväll må jag säga. Det började med att vi kom dit och fick gå en liten tipspromenad som boConcept hade gjort och efter det stängde affären och det var mingel runt om i lokalen. Man fick testa på något örtthe, Mary kay produkter och också en liten massage. Efter det var det lite tilltugg med mackor och chips,gurka och morötter med mera sedan fick man gå och blanda sin egna färg om man ville och självklart ville jag göra en mörklilla färg som jag vill ha på mina väggar i mitt rum för att visa pappa. Hehe när jag kom hem och visade pappa färgen fundera vi på om vi ska måla eller tappetsera och igår började pappa till och med riva tappeterna i mitt rum så det ser ut som min plan går framåt :)

Min goodiebag.





Var riktigt fina saker och pappa blev glad för han fick en ny tumstock av mig hehe,
givande dag.


Kommentarer
Postat av: i

Kul, hoppas väggen blir fin :)

2010-03-07 @ 14:16:05
URL: http://idathorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0