Sommarjobb.

2010-03-07 | 21:34:12
Slutade jobba för 2 timmar sedan. Första dagen på jobbet efter praktiken idag och det är fortfarande lika kul. Fick idag skrika på massa papper och också fick bekräftat att jag har ett sommarjobb. Hur gött som helst så nu ska jag tillbaka till skolan och fira och skryta lite. De sa i alle fall på praktiken att det var nöjda med mig och när pappa kom idag och hämtade mig fick jag så mycket beröm så jag är bara glad och lycklig nu. Ska njuta av hela helgen för den har vart sjukt nice. Igår var jag på lörda live och det var så värt det och sedan åkte vi runt i stan och sen till Donken och åt för vissa var lite hungriga sedan åkte vi hem för jag var tvyngen att sova för jag skulle upp och jobba dagen efter ! Sjukt nice var det och ett stort TACK alla som var där och bad för mig.

ojoj händelserik dag och ska nu kila ner i sängen så jag orkar upp till skolan imon, blir en lång dag :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0