S o v a? nee det blir mello.

2010-03-01 | 22:55:35
Borde kanske gå och sova nu fast nee har ju sovmorgon imon till kl 14.00 så vi kan vara uppe lite till. Kan jag belöna mig med efter att ha fixat ett jättefint fotoalbum till mig kära Sofia. ni får lite bilder på de imon för nu på kvällskvisten orkade jag inte de tyvärr. Har sprugit runt på A6 shoppingcenter nu ikväll som en galning och fixat lim,silverpenna, fotoalbum och framkallade mina bilder jag behövde. Dock var jag snabb och hann allting på mindre än en timme. Som bonus för jag gjorde de köpte jag en ny maskara och nytt värmeskyddande sprej så jag inte behöver slå ihjäl mig på glovet hehe.

Vad tyckte ni om melodifestivalen nu då när alla låtar är spelade?
Jag tycker själv det finns några riktiga guldkorn som jag gärna skickar vidare, Ola, Erik Saade, Paulin ojoj hon är grym och Anna Bergendahlen, de är riktiga goa låtar som jag inte skäms över. Känner ni också så om man inte gillar låten så skäms man verkligen för att Sverige kan skicka sådana låtar som inte ens passar in på oss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0