Ny kamera.

2010-03-10 | 21:30:25




Köpte idag en kamera , en kompakt digital kamera casio G1. Man kan fota både under vatten och man kan tappa den på 2.13 meter höjd. Är sjukt glad över mitt köp och ska fota hela dagen lång imon. Måste ladda kameran under natten så kan nog inte sitta still på lektionerna imon men vi får se hur det går med det. Dock att detta lättade upp mitt humör lite efter dagens händelser är jag fortfarande arg över mitt betyg men ska gå och prata med min idrottslärare och säga att jag är värld ett högre. Aja måste runda av och hoppa i sängen har hela dagen planerad imorgon, ska till skolan och kyrkan för att hälsa på Andreas och sen blire skolan igen och kanske lite jobb sen ska jag hjälpa Andreas att vara barnvakt för de små underbara barnen. OJoj kommer bli intressant hehe
Kram alla fina människor.!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0