Militärläger

2010-03-15 | 20:45:13
OJojo hela helgen var jag i Halmstad på militärläger och idag har jag försökt ta igen alla läxor och saker med skolan jag har behövt ta igen. Fullt upp hela veckan och dörav dålig uppdate. Jag ska skicka in bilder till vår Sergant idag så han kan godkänna dom innan de kommer upp på bloggen. Vi var i alle fall på sjkutbanan och sköt med 22 lång, sjukt nice var det men Ak4 hade suttit bättre i handen. Träffade också nya vänner där och allt möjligt.

Måste förklara massa massa mer när jag har tid. Ska iväg och plugga på mitt prov jag har på onsdag för har inte alls mycket tid imon att plugga heller, ska nämligen träffa mi bästa vän Antonia och kanske Gabriella också innan jag far iväg till Åre på onsdag. SKa försöka ta med datan så jag kan uppdatera där uppe.

Kram alla fina människor

GOD BLEESSSS YOU <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0