M a g a l u f

2010-03-02 | 21:10:59

Dagen bara försvann idag, började med att duscha och äta en stadig frukost och sedan såg jag att det var The hills maraton så då blev jag som spikad framför tv även fast jag redan sett nästan alla avsnitt. Lunchen närmade sig och jag fick laga en lättare lunch för att sedan hinna upp till bussen och vidare till praktiken och där befann jag mig under hela kvällen. Nu sitter jag här och bara taggar inför sommaren. Mest inför resan med tjejerna till Magaluf, ska försöka spara mina pengar tills dess så jag kan shoppa massa saken både innan resan och under resan. Blev så glad idag för jag kanske har fått både sommarjobb och extra jobb på praktiken.
Då ska det inhandlas en kamera som jag kan fota med under resan och under hela mitt liv. Canon d10 ska jag köpa, den som Kakhuset använder på sin blogg.

Hehe nu skriks det här hemma så ska kila till tv och kolla på hv-frölunda.

Bjuder på en sommarbild bara för att det var så fint väder idag
och för att jag är så hilma taggad på sommar just nu







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0