Longboard= Nja

2010-03-27 | 10:36:01

Förra sommaren skulle jag försöka vara lite cool och lära mig en ny grej. Det var väldigt inne att man skulle åka longboard då och visst jag köpte en longboard och satte gång i små backar hemma. Jag åkte kanske i 3 veckor i små backar men sen en dag så skulle jag till kyrkan för att lyssna på Christoffer från idol om ni kommer ihåg honom. Han hade ganska långt brunt lockigt hår och vädligt speciell röst. Aja jag var sen som sagt till mig kompis och tog longboarden och innan jag åkte sa jag till mamma att jag ringer om jag ramlar och slår mig. Mamma bara aja ring du och jag for iväg och sen kom det en nedförsbacke ganska smal och jaa den såg inte så brant ut och jag hade ju övat så jag tänkte ah det klarar jag. Ja självförtroende är bra ibland men inte alltid kanske. I slutet av backen börjar jag wobla och ja får oblanas och flyger 5 meter och ramlar och skrapar upp höger knä båda händerna, ena bröstet och hela hakan. Heheh jaa tro de eller ej men det var inte kul. Som tur var gick en mamma och 2 barn precis backom och sprang och tog hand om mig och ringde min kompis som sprang får ICA för att hjälpa mig och sedan ringde vi mamma så hon fick komma och hämta mig. De blev ingen kyrka och ingen Christoffer det blev en ond hemmakväll där mamma fick duscha mig och göra rent alla mina sår och ge mig lite smärtstillande. Hehe så longboarden sålde jag till min klasskompis och kommer aldrig mer ställa mig på en, det har jag lovat mig själv nu.



Det gjorde ondare än vad det ser ut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0