Körde in i en tunnelkant.

2010-03-21 | 16:31:03
Sista dagen sista åket jaa det blev som det blev. Jag kom ner för en transportsträcka och skulle igenom en tunnel jag ser att där nere står en liten flicka helt stilla så jag skulle köra förbi henne och precis 1 meter kvar så åker hon åt sidan mot där jag är så jag vejar förbi henne och åker mot en man som står och väntar på barnet, försöker veja mot honom också  men ser att min ena skida åker emellan hans ben så jag tror jag vänder mig om i luften och åker rakt in i en tunnelvägg gjort av järn och hård plast. Tur att man hade hjälm säger jag, tror inte jag slog i huvudet för jag kommer inte ihåg så mycket men armbågen fick en rejäl smäll och det vänstra benet. Jag låg där ett bra tag och sedan kom en skoter som en man hade åkt ner och kallat på. Skoter killen kollar på armen men ser bara lite skrapsår han trycker och frågar mig saker men tror inte det är något allvarligt men jag fick åka skoter ner och han tyckte vi skulle åka och röntga den men vi åkte hem och byttre skor och tänkte att vi väntar ett tag och ser hur det känns.

Vi väntade hemma och vi tryckte och kände men inget hade hänt så vi ska åka hem idag som planerat och om det blir värre så ska jag åka och kolla upp det hemma. Jag har satt på ett plåster så det inte ska bli smutsigt nu under den 13 timmar långa resan hem. Armen är just nu ganska bra, har lite svårt att böja för det för ont men jag försöker så gott jag kan.

Imon kommer även ett helt kollage av massa underbara bilder från Åre resan, missa inte dem. ÄVen rekomendationer på backar och sevärdigheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0