Hur skulle de gå utan att anväda mobil för en dag?

2010-03-04 | 11:40:02
Mobilen har blivit ett beroende för de flesta ungdommar idag. Allt finns i mobilen, kalender,kontakter,busstabeller,bilder, kamera, musik och massa mer. Min mobil har fått spel, varje gång man får sms så stänger den av sig och sen när man sätter på den igen så har tiden förändrats och ack ibland glömmer man att uppdatera den till den nya så igår gick jag och la mig och ställde in klockan på kl 10 så jag skulle hinna upp och åka längdskidor,städa,tvätta, åka till friskis och träna och bada den älskade ångbastun♥. Klockan ringde kl 10 men tror ni inte att det var kl 10 på mobilen och halv 11 den verkliga tiden. Blir så fucking jävla arg att de inte vill laga min mobil bara för att jag inte vill byta ut touchen för 1500 kr! Vem vill byt ut den när den funkar bra men allt annat är helt fucked up? Jag ska i alle fall ta reda på garantier och sånt nu denna veckan så jag kan ta med min snälla pappa så vi kan skrika lite.! Har ni också vart och försökt förklara för mobiloperatörer att den inte funkar och att de inte respekterar er för ni är unga? Man måste ta med en föräldrer som snackar med dom för de ska lyssna, så himmla B tycker jag. Nee shit klockan rullar på och jag måste hänga tvätt och slänga in mer. Ska vara en givande dag för mig idag, har massa att göra somsagt, lägger in ett inlägg ikväll om fotoboken och från tjejkvällen igår.

Pusspuss kära söta läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0