Dagens klant!

2010-03-05 | 21:14:39
HAHAHA jag trodde inte mina ögon när jag satt i bastun idag och skulle gå ut därifrån så sätter jag ner foten och vips så ligger hinken med vatten på golvet och alla tittar på mig hehe poäng till mig. Jag säger ojojoj och ställer upp den och springer sedan ut och duschar och skyndar mig så fort som möjligt ut till bilen. hehe blev väldigt pinsamt och jag tycker inte mycket är pinsamt.

Dock var ångbastun sönder så fick ta den romerska bastun idag men det var skönt det också med väldigt mycket värme. Jag blundade och bara drömde mig bort till en varm strand men insåg sedan att jag satt bara i en bastu. Jaja träningen var i alle fal sjuk bövla lyckad. Är så glad nu när jag har tränat, gjort en skit bra nyttig mat och ska sedan äta fruktsallad till mys. Ja jag tycker jag börjat på rätt spår nu. Lagade faktiskt bulgur med wook grönsaker och några köttbullar tillsammans med ett knäckebröd och lite keso. Blev kanon bra fakiskt och känner mig riktigt duktig, jag brukar aldrig laga mat men nu har det tagit fart och jag har lagat mat hela veckan. Går bara framåt nu och jag är bara glad så ska nu sätta mig och äta min goda fruktsallad ocg bara njuta över dagen. Imon blir det uppstigning tidigt och sedan fara iväg till jobbet som börjar kl 7 ;O

Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0