Dagens fotografering.

2010-03-07 | 14:10:59



Gjorde klart mitt fotoprojekt idag med utomhusfotograferingen. Helt undebart väder och helt undebara kompisar som ställer upp för mig i skolan. Och desutom får jag underbara bilder på dem också. Idag fotade jag Sofia och så hjälpe Christoffer att hålla reflexskärmen. Var inte helt förbered när de kom dock, gick upp 20 min innan de skulle komma och åt frulle men hann inte sminka mig eller klä på mig så nu har jag lite brottom till jobbet (1 timma kvar) men det ska vi lösa. Gör ett snabbt inlägg nu med bilderna så får jag åkterkomma senare. Vad tycker ni om min undebara model Sofia? Jag tycker själv hon gör sig undebar på bild. ♥



            


           




Kram och ha en undebar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0