T O R S D A G

2010-02-25 | 11:15:03

Nu är det inte alls långt kvar till helgen. Dock får jag gå av för helg efter dagens praktikpass. Media eleverna är på praktik i 2 veckor nu efter sportlovet och jag kan inte annat än säga att det är så sjukt gött. Man fick nästan 3 veckors ledigt sammanlagt ifrån skolan. Jag har fått updrag att städa toaletten hemma idag och ta kort på den kära bilen som ska säljas snart, jag vill inte sälja den kära bilen för då kommer jag inte ha en bil tillgängligt lika mycket :(. Så dagens planer blir:
Toastädning
Bilfotografering
Ta bilen till äldreboendet för lite jobb.
Ja det är nog mina planer än så länge, vi får se vad som tillkommer på schemat.
Ha en toppen dag mina kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0