Studio

2010-02-26 | 18:14:01
Dagens fotografering, blev många bra bilder men fick inte lägga ut så många för paret som sagt och då håller jag mitt ord. Dock var jag tvyngen att lägga ut en söt bild av dom, tycker att dom är så himla fina tillsammans. Det var en hel del hud som visades och därav vill vi inte visa för mycket i bloggen. Över är i alle fall en av bilderna vi fick och vill tacka Antonia för den söta hjälpen jag fick med reflexskärmen. Nu måste jag kila iväg och byta om för vi ska ut och åka kvällsglidare så det blir byta om åka och hämta Sofia och sedan till Choffe för att sedan bege sig till backen. Hoppas ni har haft en bra dag och får en bra kväll också, hoppas ni gillade den lilla delen av bilderna vi delade med oss.


Antonia hjälpte till med stylingen. <3

En bra helg skickar vi med er




Kommentarer
Postat av: Emma

Dom blev sjukt snygga! :D

2010-02-27 @ 13:01:48
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

åååh så fina! ♥

2010-02-28 @ 01:40:57
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0