Längdskidor

2010-02-28 | 10:49:39


Vaknde upp med sjukt ont i höftböjarna och kom på att igår tog jag akt att åka längdskidor för första gången i mitt liv. Och eftersom os snart är slut och jag har suttit och hejat på Hellner och killarna så mycket på längdskidor och ja allt vad os har att erbjuda så måste jag ju veta hur det var själv så igår tog jag tag i kragen och åkte längdskidor för första gången i hela mitt liv. Men faktum är att jag ramlade bara en gång och det är jag stålt över. Fick in en bra känsla ganska fort och fick in tekniken så jag körde 4 km fast kunde åkt längre men är väldigt hostig och förkyld så ville inte köra på för hårt.

Vill också gratta min kära mamma som tog sig igenom tjejvasaloppet igår och har därmed gjort hela tjejklassikern. Jag är väldigt stålt över dig min kära mor <3

 Glömde mina vantar i första bilden och eftersom pappa säljer hestra vantar så ville han ha en bild med dom på :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

såå fin!



Sv; Tack för din helt fantastiska kommentar! ♥

2010-03-01 @ 08:03:32
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

sv; Vi har en Canon D10, den är kanon. Dom bilderna som är ljusare är ficade i ps med hjälp av ljusa actions! :) ♥

2010-03-01 @ 08:43:59
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0