Hatar sladdar!

2010-02-25 | 21:42:50

Hemma igen efter jobbet och nu hoppas jag de gammla ligger och sover så härligt. På hemvägen åkte jag förbi solariumet för att få lite somarkänlsa för 10 minuter. Är rätt trött på vintern nu med all snö och så vidare. De enda jag vill göra lite mera är att åka glidare "skidor"  annars gör det inget och våren kommer snart så man kan inhandla mera vårkläder. Jag har redan börjat med vårkläder och sommarkläder nu för att ladda inför Magaluff resan som ska gå stpeln dagen efter midsommar. Ska åka iväg med det bästa flickorna Antonia och Sofia i en vecka och bara njuta av ungdommen. Vidare till jobbet jag skulle lägga in en bild på mina fina arbetskläder men sen när jag kom hem gick jag runt i 15 minuter och letade efter min mobilsladd men hittade den inte så idag får ni tyvärr ingen bild av mina kläder.


Imon ska jag få träffa mina tjejer igen för de ska ställa upp på ett fotoprojekt, eller jaa Sofia och Christofer och Antonia ska vara lite hjälp person till mig. Ni får se lite bilder imon av hur resultatet blir ! Inspirationsbilderna har ni nedan sen får vi se hur de bilder vi tar imon blir. Sofia ska också hjälpa mig och Antonia att fixa nya frächa bilder till bloggen så vi kan få "igång" den som vi vill ha den. Känns just nu halvdan, fast vill ändå säga Tack till Emma som fixade den till oss. Ett stort tack till henne. !


         

dock ska de två tjejerna vara en kille och en tjej. Det kan bara brista eller bära imon och vi får se vad som kommer att hända, har aldrig jobbat med dom två tillsammans innan så vi får se, men två så söta männsikor tillsammans kan inte bli fult så vi får se imon som sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0