Stört lurad.

2010-04-01 | 23:55:39
Blev precis lurad nu ikväll, trodde jag skulle klara mig hela dagen utan att behöva blir skrämd eller lurad eller vad som helst. Jag smsade en kompis att jag snart var på väg hem så vi kunde snacka lite. Jag fick ett svar att han inte var hemma och att han kanske kom hem senare ikväll. Innan under dagen hade han sagt att han hade ont i huvet och han kunde ju liksom va hos en kompis eller vad som helst. Jag började skriva ett svar men sen tänkte jag att jag har lite tid så jag ringer i stället. Han lät helt kraslig och trött och de kanske man inte gör om man är hos en kompis tänkte jag så jag frågade vart han va men han ville inte säga det.

Efter ett tag fick jag ut att han var på sjukhuset, jag blev skit orolig när han sa att han var där för det är oftast inge positivt. Han sa att han hade ramlat eller svimat av i trappan och slagit i huvudet i trappan och fick åka in. Min puls steg upp till 180 och jag blev jätte orolig, hade ingen aning just i det läget att man fick luras idag. Eftersom han hade ont i huve tidigare så kunde de ju smällt till eller vad som helst så det lät verkligen så trovärdigt vid det tillfälet.

När vi hade snackat lite och han sa hur tråkigt han hade och så vidare frågade han, det är fortfarande 1 April idag va? Jag svarade oroligt ja det är det och jag har inte silikon i mina kindben för jag lurade honom med det innan idag. Jag hade fortfarande ingen aning att det var 1 April utan var inne i hans skador för han kunde ju glömt vilken dag det var liksom, inte så konstigt om man faller och slår i huvet så hårt. Sen sa han att han bara lurades och att han var hemma och då blev jag skit arg på honom för jag blev verkligen så orolig och jag har aldrig blivit så lurad innan på 1 April i hela mitt liv.

Men nu är dagen snart över så jag känner mig lättad igen och kan äntligen luta mig tillbaka för att bara ta det lugnt nu sista delen av kvällen.

Har ni blivit lika grundlurade som jag idag ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0