OJ!

2010-04-26 | 14:39:30
Hela dagen sen kl 9 i morse har jag bara slappat, seriöst man är ledig och bara slappar, Jag hatar det men jag ska börja riva mitt rum idag så vi kan måla om det i helgen. ÄNTLIGEN haft ett gult barnsligt rum nog länge nu så nu ska det blir 2 lila och 2 vita väggar. På en vägg ska jag sätta upp mina bästa minnen med mina bästa vänner samt de nya minnena jag kommer få framöver. Men framför allt jag ska fixa ett fint kort på mig och min pojkvän jag kan rama in och sätta bredvid sängen så jag vet att de 68 milen ifrån varandra inte är så långa.

Ne nu dags att sätta upp håret och ta på sig skit kläderna och riva rummet.
Lägger ut bilder senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0