Ny hemsida

2010-04-14 | 12:12:57
Börjat med vårt nya projekt i skolan där vi ska göra en hemsida om vad vi vill. funderade ett tag men kom fram att jag vill göra en personlig hemsida fast endå en där man får information och kan utbilda sig om tjejsaker som mode,smink, hälsa och kost, sex och kärlek med mera. Började med headern igår och funderar på om jag ska ha den på alla sidor eller inte. Min undebara Antonia ska rita modeller till mig som jag kan ha på fliken mode sen får vi se hur jag gör på de andra.



så här ser min header ut nu på framsidan som också ska vara sidan där jag kan blogga och uppdatera händelser.
vad tycker ni ska jag ha den på alla sidor eller ska jag göra olika för de olika inriktningarna ?

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0